Binnen Thuiszorg Ma Vie staat de cliënt voorop. De zorg die wij bieden moet bij de hulpvraag van een cliënt passen en op een prettige manier geleverd worden. Daarom vragen wij cliënten regelmatig wat zij van onze zorg en dienstverlening vinden. Horen wij dat iets beter kan, dan proberen wij daar zo snel mogelijk iets aan te doen.
Zoals aangegeven Ma Vie, staat voor Mijn Leven, Mijn Zorg. Om de clienttevredenheid hoog te houden investeren wij in de kwaliteit van onze zorg aanbod. Hierbij maken wij gebruik van het PDCA-cyclus. We stellen doelen op, zetten acties uit, evalueren deze en passen verbeteracties toe in het zorgproces. De doelen kunnen voortkomen uit tevredenheidsonderzoeken die wij structureel intern en extern uitvoeren.
Zorgdoelen die bij de intake zijn opgesteld of die hierna zijn opgesteld naar aanleiding van de veranderde zorgvraag worden jaarlijks met de cliënten geëvalueerd. De anonieme terugkoppelingen die verkregen worden vanuit de cliënten worden geanalyseerd en gepubliceerd op de site.
Daarnaast laten wij om de 3 jaar door een onafhankelijk onderzoeksbureau onderzoeken hoe tevreden cliënten en medewerkers van Thuiszorg Ma Vie.
Uiteraard staan wij open voor terugkoppeling en zien wij dit als een kans om een kwaliteitsslag in ons zorgproces te verbeteren.